dinsdag 8 februari 2011

Paper blossoms



Dit is hem geworden mijn nieuwste kaartje en ik ben supertrots op de techniek die ik ontdekt heb, de nieuwste ponsen van Joy Crafts zijn sinds kort uit ( niet iedere hobbywinkel heeft ze al binnen) maar je maakt er de mooiste bloemen mee! Die moest ik natuurlijk hebben maar met een beetje rekenen kwam ik al gauw aan de 60 euro als je een paar verschillende bloemen wilt maken. met het gereedschap erbij! Ik ben wat gaan testen met de spullen die ik had en voila deze bloemen zijn het resultaat! Wat heb je nodig?: 2 bloemenponsen groot en klein van ieder pons je 2 bloemen. Elk bloemetje knip je in zessen zodat je blaadjes hebt.
Je hebt een zwart schuimrubberen embossingmatje nodig ( die van de cuttlebug is prima) dan nog een voorwerp waarvan de achterkant rond is ( ik heb daar een pen voor gebruikt) en dan een splinterpincet! De meeste hebben deze wel tussen de pillen en zalfjes staan! wat inkt om de randjes te bewerken en fotolijm. Ik maak er snel een filmpje van of fotoserie zodat jullie kunnen zien hoe het moet. De stempel is natuurlijk van magnolia, en ik heb kleine bloemetjes met een Rhinestone gebruikt.
Ben benieuwd of jullie het leuk vinden

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt, ik zal snel volger worden van je blog. Naar het filpje met de bloemen ben ik heel benieuwd.
Liefs Marjon