vrijdag 18 februari 2011

kado doosje met paper flowers



Dit doosje heb ik gemaakt voor mijn schoonmoeder, die is gisteren geopereerd en gaan we straks even op bezoek, het is gevuld met wat lekkers, het doosje is beplakt met papier van prima marketing en heet daydream.
de randjes heb bewerkt met distress inkt. De stempel had ik nieuw en ik vind ze supermooi, midsummernight dream van magnolia. Ik heb hem gekocht bij la conza 5 voor 25 euro! een koopje dus! ze zijn wel uit de wat oudere serie maar voor mij net zo nieuw als uit de nieuwste serie! Ik had mezelf getrakteerd op een pons van joy de paper flower lily! Ik had al eerder laten zien hoe je een roosje zonder die pons kon maken maar de lely had ik geen alternatief voor dus toch maar gekocht en hij is prachtig, je kan met deze pons ook tulpen maken. ga ik morgen even proberen.Fijn knutselweekend!

Geen opmerkingen: