woensdag 28 april 2010

Mams verjaardag



Gisteren was mijn moeder jarig en heb ik deze kaart voor haar gemaakt. De Afbeelding is van de voorjaars magnolia serie en is gemaskerd met een hekje. Toen ingekleurd met copic markers en een label van spellbinders gebruikt.Ook heb ik de garden trellis van martha steward weer eens gebruikt. De roosjes zijn zelfgemaakt met als voorbeeld het magnolia magazine waar ze stap voor stap worden uitgelegd. Ik vind ze geweldig. Volgende week ben ik op de camping en dan zal ik dus 2 weken niets plaatsen. maar ik ga wel druk aan de slag met scrappen op canvas en bloemetjes maken van koffiefilters. Tot over 2 weken.

2 opmerkingen:

Trudy zei

Wow wat een mooie kaart is dit zeg!!
en nog gefeliciteerd met je moeder.
Groetjes Trudy

Bastelfalter zei

Wow, eine wunderschöne Karte. Die Blumen sind ja erste Sahne.
Kann du nicht mal für die Blumen eine Anleitung einstellen? Oder mir per Mail schicken?
Viele Grüße
Bastelfalter