donderdag 15 april 2010

Gorjuss girl again


Hallo allemaal,
Weer een kaartje gemaakt,Een deel gisteravond gemaakt en de rest vandaag lekker in het zonnetje vandaag in de tuin. Vanmorgen zijn mijn schoonmoeder en ik naar de Hobbystunter geweest en daar had ik een hele mooie kaart gezien met een boeketje bloemen van flowersoft, dus vanmiddag tandenstokers met lijm door de flowersoft gerold en voila! Met mijn stomme kop had ik het nog op de verkeerde kaart geplakt ook maar het past er gelukkig wel bij! die andere kaart maak ik snel af en plaats ik hem op mijn blog! Ik heb dit keer gekozen voor een achtergrond van een embossingfolder, daarop een malletje van nellie snellen (dacht ik) en een randje magnolia papier. het strikje heb ik voorzien van een belletje en een bloemetje uitgeknipt uit behangpapier bewerkt met stikles. nog een paar hotfixsteentjes en het boeketje bloemen. tot volgende keer groetjes Danielle

2 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren !!
Groetjes Trudy

Bastelfalter zei

Das ist eine wunderschöne Karte geworden.
Viele Grüße
Susanne