zaterdag 5 maart 2011

circus tilda


Deze kaart lag al klaar, ik had alleen nog geen tijd gehad om te plaatsen, De stempel is Circus Tilda, de bloemen zijn al oudere creatables maar ik vind ze geweldig, de blaadjes ook, Daarachter heb ik een rondje gestanst met een nestabilitie, dat heb ik bewerkt met versamark lijm inkt, dat bestrooid met zilverpoeder en met de heattool ge-embossed. de binnenkant met paarse inkt en een sponsje bewerkt. Het papier is 1 dezelfde, ik heb het eerst helemaal beplakt en daarna een strook van de achterkant overheen gedaan en dat weer met lint omwikkeld en strass steentjes gebruikt.

I like it, en jullie?
Morgen ga ik niets doen in hobbyland, want we gaan lekker een dagje naar de Hiswa

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een beeldschone creatie is dit weer. Supper.

Groetjes van (o)ma