vrijdag 5 november 2010

Holidaycard series 2010


Vorig jaar heb ik iedere dag leuke kerstkaarten bekeken op youtube van Kristina Werner Zij maakt elke dag een kaart tot aan kerstmis, dit jaar doet ze dat ook en ik heb al 4 schitterende kaarten voorbij zien komen. Deze kaart is van dag 4 ik heb hem ongeveer zo gemaakt maar natuurlijk heb ik niet dezelfde materialen als haar maar wat ik in de kast had heb ik gebruikt. de rode kaart is met versamark gestempeld en dan met embossingpoeder er overheen. Door de heattool smelt de poeder en krijg je een mooi effect. Ik had het jaren geleden al eens gezien bij iemand op de camping maar ik vind het nu ook geweldig.zeker met die kerststerren die kan je lekker laten glimmen.
Het stempeltje is van de Action. lief he? Fijn weekend groetjes Danielle

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat zijn ze weer leuk geworden de kerstkaarten. Ik heb ook gekeken naar de filmpjes en je doet er best inspiratie op, erg leuk.

groetjes van mij.