vrijdag 29 oktober 2010


Hier is hij dan mijn eerste distress kaartje! Voor mijn verjaardag heb ik distress inkt gehad en daar ben ik mee aan de slag gegaan, en dat is nog niet zo makkelijk! Ik zou eigenlijk een workshop moeten volgen om het onder de knie te krijgen dus daar ga ik maar naar op zoek. Het stempeltje is van de Action! jaja ze hebben weer hele leuke kerststempels voor 1,35 euro! en wel 4 verschillende pakjes. het kaartje is blauw parelmoer en is net als het dessinpapier ook van de Action! Ik heb er kerst creatables bij gebruikt en bewerkt met stickles. Ik ben er helemaal weg van.
groetjes Danielle

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, ik vind dat het er harstikke leuk uit ziet.
Best mooi gekleurt ook.

Groetjes (o)ma

Bastelfalter zei

Wow, gefällt mir sehr, sehr gut.
Viele Grüße
Susanne, der Bastelfalter