woensdag 3 maart 2010

kaartje voor een jarige man



Hallo Allemaal,
Ik had binnenkort een mannenkaart nodig dus ging ik afgelopen weekend aan de slag, ik vind het zelf wel mooi geworden, niet zo uitbundig als voor een dame maar toch vrolijk. ik heb hier de nieuwe creatables van marianne design gebruikt en daar doorheen een lint geregen. het bloemetje is van Joy craft die heb ik met een witte gelpen bewerkt. En de tekst het ik gestempeld op een nestabilitie in twee lagen.Het papier is van magnolia.
Dit weekend ga ik denk ik weer eens aan de slag met kadodoosjes.
groetjes Danielle

3 opmerkingen:

Antonia zei

wat een schattige kaart . ik zat op google te zoeken naar createbles en kwam hier bij jou terecht. erg mooi met dat lint.
groetjes Antonia. ik ga je meteen volgen.

Neline zei

Hoi Danielle,
Weer zo'n superleuke kaart!
toppie hoor

groetjes
Neline

brenda zei

Hallo,

Deze kaart ziet er weer fantastich uit, goed gekozen voor een man.

Lieve groetjes van mij.