woensdag 17 februari 2010

creatables


Ik laat jullie met trots deze kaart zien, er zit heel wat tijd in maar ik vind hem te gek! Afgelopen zaterdag bij een demo van Neline geweest bij de hobbystunter en daar liet ze deze te gekke creatables zien van Marianne design. Ik vind ze superleuk en vandaag heb ik nog een andere variatie gekocht. de combinatie met bloem en lint vind ik geweldig. Het papier het ik ook bij de hobbystunter gekocht. De steentjes zijn er met de hotfix opgezet. die heb ik ook sinds zaterdag, gekocht van mijn waardebonnen. de stempel is een Gorjuss girl. De vlinder is van de cuttlebug.
Ben benieuwd of jullie hem ook mooi vinden.

2 opmerkingen:

Neline zei

Hij is echt leuk Danielle!!!
en de bloemen zijn ook prachtig hoor....uhhh...heb je nog een setje gekocht;)

groetjes,
Neline

brenda zei

Wat een prachtige kaart heb jij weer gemaakt, echt beeeeeldig.
Ik vind het erg knap.

Liefs van (o)ma