zaterdag 16 januari 2010

magnolia stempel met flowersoft


Dit stempeltje heb ik nog niet zolang geleden op marktplaats gekocht hij is al wat ouder maar ik vond hem erg leuk en zo koop je toch weer voor weinig een leuke stempel. Hij is uiteraard ingekleurd met copic markers en de bloemen die ze in haar handen heeft heb ik met flowersoft bewerkt. de achtergrond heb ik met een cuttlebutfolder swiss dots gemaakt en de martha steward pons. daaroverheen een kantje van de markt en een plakrand er overheen.en een ruitjes motief papiertje er achter. spellbinders label 8 heb ik de stempel op gestempeld en geairbrushed.Ik heb nog wel een eervolle mededeling want ik heb de 2e plaats bij de kerstkaartenwedstrijd van de hobbystunter! (zie kaart 4 december) Hier ben ik natuurlijk apetrots op.
Hopelijk vinden jullie hem mooi

Geen opmerkingen: